brom!
Een nieuw concept van G.M.S. & Import B.V. in Veenendaal moest worden uitgewerkt. Behalve de naam: Brom!, was nog niets concreet. Concept & Design is het branding traject gestart gestart met een herkenbaar, simpel vormgegeven logo. Voor Concept & Design was ‘mijn brom!’ het haakje om alle communicatie uitingen onder te hangen. Met name voor online is dit een concept zeer geschikt om uit te rollen.
Brom! richt zich op 3 doelgroepen
- jongeren 16 – 18 jaar (gebruiker, beïnvloeder, beslisser)
- ouders 40+ (kopers)
- ouderen 75+ (gebruiker en koper)
- bedrijven (gebruiker en koper)
Brom! vindt dat een betrouwbare en veilige brommobiel voor iedereen haalbaar moet zijn en biedt daarom de mogelijkheid per maand voor het gebruik te betalen. Er hoeft geen groot bedrag te worden voorgeschoten en na twee jaar lever je de brom! weer in of kies je weer voor een nieuwe! Natuurlijk kun je een brom! ook gewoon kopen.
Kijk op vimeo naar de commercial van Brom! https://vimeo.com/213055271